Sunday, 23 August 2015

SYMA BEAUTY SKINCARE


Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni terasa bersemangat pulak nak update tentang Syma Beauty Skincare yang aku tengah consume ni, huu. Dah nak masuk 5 bulan aku stay dengan produk ni. Alhamdulillah lepas sebulan pakai tu muka aku dah terasa OK berbanding bila pakai skincare yang sebelum-sebelum ni.


Tak pelik kalau orang perempuan sibuk nak jaga penampilan and kecantikan wajah.  Salah satu faktor keyakinan diri jugak. Muka aku memang senang sangat nak berminyak dan naik jerawat yang kecik-kecik tu bila kena panas. Aduii tak suka betul, rasa macam nak cuci muka setiap masa. Tapi tu bukan penyelesaian yang baik pun, sebab kalau kita cuci muka lebih 2x sehari nanti kulit akan cepat kering and hilang kelembapan. 



Aku start guna skincare ni lepas tengok akak aku tu guna, muka dia pun dah ok plus jerawat dah tak berapa naik. So sampai sekarang aku still guna satu set yang basic tu. Happy jugak la bila muka jerawat dah tak naik, kalau naik pun bila period biasa la hormon kan, then dah tak berminyak and makin cerah.  Actually, krim malam tu la yang banyak membantu untuk kecutkan jerawat kita. Sabun dia pulak lepas bilas je muka akan rasa licin and lembap. Best2, hehe. Krim siang pulak tak melekit.  Jangan risau, sebab produk ni bebas merkuri. Basically, produk yang dicampur merkuri atau bahan kimia yang berlebihan of course akan bagi kesan kat kulit kita macam menggelupas. Tapi sepanjang aku pakai Syma Beauty ni, kulit muka aku tak menggelupas . So kira produk ni sesuai la dengan muka aku.


Before


After

Sekarang ambik gambar bukan via camera360 pun takpa. No worries, hehe. 

For those yang berminat nak mencuba, aku sarankan order terus dari HQ. Bukan apa, untuk mengelakkan dari guna yang tak ori. Ala, lelaki pun boleh je kalau nak pakai, huu. Ni number Syma tu, boleh whatsapp dia untuk lebih info - 0179060503

2 comments: