Sunday, 30 August 2015

SEPETANG DI AEON MALL, BUKIT MERTAJAM


Assalamualaikum semua. Nak update kejap blog ni sebelum aku membusykan diri minggu depan. Siang tadi aku berjaya bodek akak ke Aeon Mall, Bukit Mertajam untuk shopping sikit barang keperluan before balik UUM. Paling penting, stok rations. Kalau stress, makan je..huhu. Aeon ni baru je bukak last year, sejak Jusco kat Perda tu ditutup. 


Sampai je terus lunch, sebab perut pun dah bergelora. Atas cadangan aku, kitorang makan kat Kenny Rogers. Kan dah cakap, aku ni pandai bodek, hik. 



Akak balik pun sempena cuti merdeka. Husband dia dah boleh tukar kerja kat Seremban, so senang la sikit diorang nak balik kampung sekali.

Weh tu pipi ke pau ayam? Lol


Boleh tahan ramai jugak orang hari ni, biasa la hari minggu kan. Aku just nak cari sweater baru, tshirt and beg laptop je. Tapi sedih betul la kat sini takdak kedai Timberland, wuu.


Pilih je sesuka hati, sebab hari ni my sis yang jadi banker..lalala


Budak ni pun semua nak yang baru

Outfit of the day, hee


Orang laki senang je kan nak pilih apa-apa. Kalau aku, masuk sampai 5 buah kedai pun belum tentu dapat yang berkenan, hii


Akak shopping baju baby je. Tak lama dah tu nak keluar..takpe banyak berjalan, orang kata senang nak deliver nanti.


Lusa aku dah kena balik UUM. Cuti 2 bulan terasa bagaikan 2 minggu ja, huhu. Ok la, sekian untuk entri hari ni. Good night semua.

3 comments:

  1. Hahaha,,Klu laki 1 kedai je dh dapat brg tp klu pmpuan 10 kdai pn blum tentu dpt..Ehekk

    Btw,Mimi follow akk..jemput ke blog Mimi.
    http://mimirheem.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hehe.. tq akak sudi baca entry kite. :-)

      Delete