Friday, 24 October 2014

SEPETANG BERSAMA AFFAN


Kelmarin punya cerita tapi baru berkesempatan nak update. Hangout lagi..wuhuu. Mulanya Wan kata si Affan ni (Bachan) - nama manja yang aku bagi kat dia since Form 5, haha nak mai UUM. Konon travel lah sebab bosan kat rumah, lagipun tengah cuti midsem. So tengahari tu kami pun decide nak hangout sekali.. Mulanya pi ambil Affan dulu kat Stesen Bas Shahab Perdana tu. Nasib baik Wan dapat sewa kereta..huu.

Budak2 geng yang lain tak balik..kalau tak , boleh la buat mini reunion lagi..hehe rindu hangpa semua kot..so kelmarin kami berempat je la, aku, Wan, Affan n Jieha.

Pizza Hut Tesco Mergong menjadi pilihan since aku dah 3 hari mengidam pizza. Pembawakan budakkah. Eh? Haha merapu!

Coz 'wefie' is a must! :-)

Nyumsss.. Why so messy meja tu? Hehe. Tak kisah la..yeayyy dapat jugak menikmati pizza. Thanks korang!

Mek Jieha yang suka selfie jugak..ehee. Ohmyy kenapa muka aku tu dah semakin membolat sampai dah tak berapa nampak 'shape'. Lulz

Lepas lunch tu plan nak ke Gua Kelam n air terjun, tapi memandangkan cuaca kurang baik dengan hujan lagi so kitorang pun terpaksa la tukar plan. Terus ke Jitra Mall untuk survey movie apa yang best. Tapi dah sampai sana tak jadi pulak nak tengok wayang..huu. Ada bebudak uum jugak kat cinema kemarin, citer The Room borink n tak best katanya. Siap cakap kat kitorang jangan tengok, buat rugi tiket ja..haha. So, kitorang blur kejap taktau nak tengok cter apa lagi since Annabelle pun tak cukup seram. So we end up lepak2 pusing mall tu ja.

Ehh ternampak Instagram Coolblog_Jitra pulak dalam ni. So,, tunggu lagi? ;-p


 
Rasa macam, tempat ni kami yang punya. haha. Gigih dok snap kat situ banyak2.. Hmm, aku dengan Wan siap nak 'jodohkan' Jieha dengan Affan memandangkan depa masih single. Lol. 

Kalau ikutkan hati ni nak je terus ke Penang sebab sana banyak tempat best nak lepak. Tapi..haihh..asaimen berlungguk atas meja tu sapa nak siapkan? Wuuu.. Midterm pulak start 27hb ni, dan aku masih bersenang-lenang melayari Blog, FB, Twitter, Instagram, Whatsapp & Wechat. Hadoiiii.

No comments:

Post a Comment