Friday, 9 May 2014

KE STEAMBOAT KE KITA


Assalamualaikum #villagepeople sekalian. Eh dah terpengaruh pulak dengan team #villagepeople yang dipelopori oleh abang #faizdickie kat instagram tu. Sampai terbawak-bawak dalam blog. Ehee~
So semalam aku berserta empat lagi gegirls keluar since petang kelmarin takdak apa nak buat then teringin pulak nak  akan steamboat.

  
macam biasa, ootd. Hipster sangat dengan seluar merah tu :3

Selfie beramai-ramai tak pernah diabaikan. Haha. sementara tunggu Deeba ni. Plan pergi steamboat kat Alor Star tu ja. 


By the way steamboat ni opposite dengan Hospital Sultanah Bahiyah tu ja. Orang Aloq Staq kalau tak biasa pi taktau la nak kata apa, huu. Actually kitorang tersesat jugak, sebab terlajak lepas tol tu. Nasib baik ada GPS, lol.  Boleh tahan rasa dia. Tapi yang sedihnya harga pelajar dah dimansuhkan pun since hujung bulan 12 last year. Apa guna bawak kad matrik? Sobss. So sekepala bayar RM17. makan la sampai habis, jangan membazir. waceyhhh.

  
Bukan sahaja 'rajin' memasak kat dapur, malah kat steamboat pun aku rajin. Hewheww. Aku paling suka beef balck pepper dia tu ja. Sedap. Nampak tak asyik dok pi refill and bakar daging tu ja. Haha

Ikah, Deeba and Cik Mas. 

 Bukak je blog aku korang mesti asyik nampak gambar aku ngan muka-muka ni ja kan. Of course, they are my bffs merangkap budak geng aku. Btw pic credit tu abang meja sebelah, eheee.

Selesai memenuhi ruang kat dalam perut, atau perkataan yang kurang sopannya, 'melantak' , kitorang gerak ke Giant sebab ada barang sikit nak beli. Tak jauh pun dari situ.


Roomate aku yang sengal dari sem 1 lagi. Hihikkk

Terjumpak dengan Ex pulak.. Snap pic kejap. Haha


Last but not least, sekeping pic models of the night. HAHA perasan to the max! Oh my God, I look fat. Hate it ! Mohon jangan menyampah. Cukup 5 negeri, start dari aku yang setia kat Penang, Terengganu, Pahang, Johor and Kelantan. Nampak tak 1 Malaysia kat situ, berkawan tak memilih negeri. Lulz. Pukul 10.30 kitorang dah gerak balik kampus, ingat nak pergi jugak funfair kat tepi stadium tu tapi dah lewat plus takboleh overnight coz esoknya ada GCB. 

Balik terus tido, letih shopping katanya. :-p 
Ok guys wait for the next entry k. SEKIAN. 


No comments:

Post a Comment