Sunday, 3 November 2013

MIDSEM BREAK


Konichiwa mina san~

Setelah lebih kurang 2 bulan berada di Sintokyo, bermula la cuti mid semester selama 9 hari bermula hari Jumaat yang lalu, 1 November. 

Seronok cuti? Mesti la, giler tak seronok. Lepas ni sebulan lebih jugak la tak cuti sementara tunggu cuti sem pertengahan bulan 1 tahun depan. Tapi midsem break ni dihujani dengan assignment yang melimpah-ruah. Pheww ayat hiperbola. Yang pastinya, semua kena hantar lepas cuti, huu.

Ni la sajian assignments yang mesti aku siapkan dalam tempoh 9 hari : 

1) Titas - Grouping
2) Management - Grouping, Chapter 11
3) Kenegaraan - Slide for presentation
4) Entrepreneurship - Grouping, Biography of one successful Intrepreneur
5) Portfolio Ko-k Orkestra - Euphonium
6) Study Marketing - cover chapter 6-8 for midterm 2

See, mampu ka nak siapkan. Tepuk dada tanya iman, huu. Next assignment, Business Account and Marketing menanti selepas cuti ni. Yeahhh 'suka' sangat. 



ekceli, semalam baru start buat dengan gigihnya. :3


Ni gambar hiasan. haha. Spek baru dah siap. Huiii macam makcik-makcik sangat pakai spek gitu. 

Pesanan penaja : Jagalah mata anda sebaik mungkin, jangan sampai rabun macam makcik kat atas ni. 

Kbai.

No comments:

Post a Comment