Sunday, 23 December 2012

Welcome to My Official Blog


Assalamualaikum semua..
At last..aku dah mula berjinak-jinak dengan blog. Huhu. Sebenarnya dah lama plan nak buat blog ni, sejak dari Form 2 lagi. Masa tu nampak Bad, my bestie  bukak blog dia, tengok macam menarik so aku pun teringin nak buat. Tapi, niat tu ditunda dulu atas beberapa faktor yang tidak mengizinkan. Kalau aku buat dari dulu lagi mesti dah banyak entri dalam blog ni, sebab bnyak event especially zaman sekolah menengah dulu. Maklumlah budak asrama..hehe. Aku sambung niat nak buat blog ni pun sebab dapat sumber inspirasi daripada someone. Siapakah? Huu ada la. Cuma cari masa yang sesuai ja nak start buat, so lepas STPM ni aku decide nak buat la sebab cuti lama sangat. Selalu jugak tengok blog kawan-kawan, blogger terkenal and artis semua tu. Banyak yang boleh dikongsi kalau ada blog kan. Lagipun, asyik tengok blog2 orang lain ja, nak jugak buat blog seniri kan.

Tapi, still noob lagi dengan blog ni. Nak design pun tanya Incik Farid, huu thanks awak. Biasa la baru lagi kan. Nanti blog ni akan di upgrade dan di update dari masa ke masa. First entry for beginner macam saya.  Adious :)



6 comments:

  1. Replies
    1. selamat berblog jugak cik dija.. :))

      Delete
  2. 10 as your followers :) DO LIKE AND FOLLOW http://aisyahaqila.blogspot.com/ AND http://sukadukaaisyahaqila.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe thnx jadii follower yg ke-10. ok , i'll follow u back :))

      Delete